Yoga Studio C

-Wanneer je los laat, kan op eens alles-




Mula Bandha Flow Yoga

Mula betekent 'wortel'. 
Mula Bandha is het 'slot van de bekkenbodem'. Oftewel je spant je bekkenbodemspieren aan. 

Door de Mula Bandha aan te spannen tijdens de yoga oefeningen (asana's) zorg je dus voor meer kracht, uithoudingsvermogen en energie. 
Bovendien ondersteunt het activeren van de bekkenbodemspieren de onderrug, waardoor sommige houdingen beter worden/zijn in de uitvoering. Maar over het algemeen ook je houding verbetert.  

Om te beginnen zul je merken dat het aanspannen van het bekkenbodemslot het makkelijkste is uit te voeren in de 'downward facing dog' en 'childs pose'. Door veel te oefenen, bewust te blijven in combinatie met je ademhaling zul je merken dat deze werkwijze je rust en inzicht geeft. De basis van je lichaam sterker maakt. 

Vanuit een stabiele sterke basis kun je doorgroeien van een beginners yogi naar een meer ervaren yogi. 

Deze vorm van yoga verbetert : 
- en versterkt vanuit de basis van je lijf en creëert daarmee sterke buikspieren.
- Je focus/aandacht, je bewustzijn van je mula bandha/bekkenbodemspieren.
- Je uithoudingsvermogen door de combinatie van kracht en zacht
- Je techniek en je kennis daarvan.  
- De kennis van je eigen lichaam. 
- en leert je je ademhaling te combineren met je techniek, maar vooral ook elkaar te versterken. 

Hieronder de lesdagen en -tijden voor de Mula Bandha Flow Yoga

Lestijden Mula Bandha Flow Yoga in Tiel

-    Dinsdagavond 20.15 – 21.15, laatste dinsdag van de maand
-    Personal coaching: dag/tijdstip in overleg

Onze openingstijden in Tiel

dinsdag
20:1521:15

Reserveren

Reserveren voor een les kan op de volgende manier(en): 

Via het aanmeldformulier rechts op websitepagina of klik op deze link
(:SMS/What’s App 06 22428669 
*ceres@yogastudioc.nl



E-mailen
Bellen
Map
Info
LinkedIn